تولید و فروش پرک پت هات واش

پرک پت هات واش

تولید و فروش پرک پت

پرک پت هات واش و تولید آن یکی از بهترین و به صرفه ترین نوع بازیافت به شمار می آید که یکی از بهترین راه حل ها برای حفاظت از محیط زیست تولید پرک  PET می باشد.

بازگردانی ضایعات و بطری های پلاستیکی به چرخه ی تولید توسط خط تولید بازیافت پت، باعث اهمیت آن در بازیافت شده است. رونا گروپ با خط تولید مرغوب و با کیفیت در فضایی کارخانه ای نه کارگاهی، اقدام به بازیافت ضایعات پت و تولید پرک پت هات واش می نماید.

برای بازیافت بطری پت بعد از اینکه بطری های ضایعات خریداری شد، مستقیماً به کارخانه ی بازیافت منتقل می شوند. در آن جا طی انجام فرآیند هایی، بطری ها شسته و ضد عفونی می شوند و بعد کات و خرد شده و به صورت ریزی در می آیند. این تیکه های ریز با عنوان پرک پت ها شناخته می شوند.

پت ( PET ) چیست؟

پولک های PET گرانول های پلاستیکی ساخته شده از بطری های پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی (PET) هستند. فرآیند ایجاد تکه‌های PET با جمع‌آوری و دسته‌بندی بطری‌ها بر اساس رنگ و سپس آسیاب کردن آنها به قطعات کوچک آغاز می‌شود. پس از این، تکه های بطری PET قبل از اینکه به قطعات کوچکتر معروف به پرک یا پولک خرد شوند، شسته و خشک می شوند.

این مواد قابل بازیافت را می توان برای ایجاد انواع محصولات از جمله الیاف فرش، پارچه لباس، برای بسته بندی مواد غذایی، تسمه های صنعتی، قطعات خودرو و موارد دیگر استفاده کرد. تولید پولک های PET نه تنها راهی سازگار با محیط زیست برای کاهش ضایعات است، بلکه به حفظ منابع طبیعی نیز کمک می کند، زیرا مواد جدید کمتری برای تولید مجدد این محصولات نیاز است.

پت که مخفف پلی اتلین ترفتالات می باشد یک پلیمر حرارتی است که از ترکیبات اتلین گلایکول و ترفتالیک اسید ساخته می شود. PET به دلیل خواص ماندگار، شفافیت، سبک و مقاوم در برابر ضربه، حرارت . شعله در صنایع مختلف استفاده می شود.

بسته بندی غذایی، نوشیدنی ها، الیاف پارچه ای، فشارسنج ها و قطعات خودرو از جمله کاربردهای PET هستند.

پرک پت

استفاده از پرک بازیافتی هات واش زمانی برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سود آور است که از پرک پت مرغوب استفاده کنند، رونا گروپ با بهترین کارشناسان، مرغوب ترین پرک پت را در اختیار شما قرار می دهد.

فرآیند مرتب سازی و تمیز کردن بطری های پت

پس از ارزیابی و مرتب‌سازی بطری‌های PET، باید آن‌ها را تمیز کرد تا از حذف همه آلاینده‌ها اطمینان حاصل شود. فرآیند تمیز کردن معمولاً شامل ترکیبی از شستشوی دستی و روش‌های مکانیکی مانند شستشو با فشار یا انفجار با آب گرم است. این کار به حذف کثیفی، گرد و غبار، گریس و سایر مواد زائد از سطح بطری ها قبل از تبدیل شدن به پولک ها یا پرک ها کمک می کند.

هنگامی که بطری های PET به درستی مرتب و تمیز شدند، می توانند مستقیماً برای خرد کردن فرستاده شوند یا برای پردازش بیشتر به مرکز دیگری منتقل شوند. در بیشتر موارد این شامل خرد کردن آنها به قطعات کوچکتر به نام “پرک” است که می تواند در کاربردهای مختلفی مانند مواد بسته بندی یا تولید محصولات پلاستیکی استفاده شود.

با این حال، قبل از آماده شدن این پرک ها برای استفاده، مهم است که کیفیت آنها را با بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ ناخالصی در خود ماده وجود ندارد. علاوه بر این، هر برچسب باقیمانده نیز باید قبل از نهایی کردن فرآیندهای تولید مانند قالب‌گیری تزریقی یا قالب‌گیری اکستروژن، با دقت از هر پوسته جدا شود.

پرک پت هات واش Reclaim  برای تولید الیاف با لیبل GRS:

رونا گروپ با توجه به رعایت الزامات Content Claim Standard  و اجرای دقیق آن بر اساس الزامات قانونی و مورد تایید سازمان های مرتبط ، اقدام به تامین پرک پت هات واش منطبق با الزامات CCS و فروش آن به شرکت های تولید الیاف پلی استر نموده است.

بدیهی است جهت الصاق آرم GRS و همچنین اخذ گواهینامه GRS  و RCS نیاز به پرک خریداری شده منطبق با الزامات CCS می باشد.

با توجه به نیاز بازارهای جهانی جهت ردیابی محصولات بازیافتی و تایید اینکه این محصولات به طور واقعی بازیافتی بوده و سراسر پروسه قابل رهگیری باشد ، استاندارد GRS و RCS هر روز گسترده تر شده و نیاز بازار های جهانی است.

لذا از این رو شرکت های تولید الیاف پلی استر برای جهانی شدن و دستیابی به بازارهای جهانی می بایست این الزامات را رعایت کنند.

رونا گروپ تنها ارائه دهنده پرک PET هات واش مورد تایید می باشد.

با ما همراه باشید:

02186125784

09934711207