ثبت شرکت در امارات

متن زیر مواردی را در مورد ثبت شرکت در امارات ارائه می نماید:
امارات متحده عربی
در حال حاضر امارات متحده عربی از دسته کشور های پیشرفته در منطقه به شمار می رود و در سال های اخیر رشد زیادی داشته و همین موضوع سبب شده تا مهاجرت به این منطقه افزایش گردد.
کسب و کارهای متعدد در امارات متحده عربی
در راستای این موضوع کسب و کارهای متعددی شکل گرفته و امارت هم توانسته شرایط خوبی را برای ثبت شرکت و زندگی در این کشور فراهم کند، مانند: اقامت سه ماهه برای صاحبان کسب و کار در این منطقه که البته قابل تمدید نیز می باشد که مهاجران می توانند به همراه خانواده خود و راه اندازی کسب و کار به راحتی وارد این کشور شوند.
مراحل ثبت
برای اینکه بتوانید شرکت خود را در امارات ثبت کنید در مرحله اول می بایست به وسیله ویزا توریستی وارد امارات شوید و سپس مراحل قانونی و اخذ مجوز های لازم را انجام داده و سپس ویزا شما به سرمایه گزاری تغییر می یابد.
می توان بدون کفیل شرکت را ثبت نمود
موضوع مهم در امارات این موضوع می باشد که می توان بدون کفیل شرکت را ثبت نمود که این مهم توسط رونا گروپ انجام می گردد.
ثبت شرکت در دبی نیز مزایای زیادی از جمله:
عدم نیاز به مدرک زبان، امکان مالکیت صد در صد بر شرکت با مجوز تجاری بدون کفیل اماراتی، مالیات بر درآمد پایین و مالیات بر ارزش افزوده دیگر مزایای ثبت شرکت در دبی است.

برای ثبت شرکت در امارات با ما تماس بگیرید.

هزینه های رجیستر
هزینه های که برای رجیستر شرکت در امارات باید بپردازیم بسته به نوعی که شرکت دارد که مثل: منطقه، نوع مجوز مورد نظر، وسعت و تعداد نفرات شرکت و… بستگی دارد که معمولا هزینه های مجوز ثبت شرکت، ثبت آدرس، حق الوکاله هم شامل می شود.
هزینه های اضافه 
هزینه های دیگری نیز که اضافه خواهد شد شامل: هزینه های اقامت 2 ساله، تغییر نوع ویزا، آزمایشات پزشکی، مهر ویزا، ID کارت می باشد. زمان طی این مراحل حدود 14 روز می باشد.
حالا ببینیم بطور کلی چه شرکت هایی را از نظر نوع ثبت می توانیم در امارات داشته باشیم:
  • ♦ شرکت مشارکت محدود Limited partnership ♦ شرکت سهامی عام Public joint stock company (PJSC) ♦ شرکت سهامی Civil company ♦ شعبه شرکت‌های حوزه خلیج فارس GCC company branch ♦ شعبه شرکت‌ها در منطقه آزاد Free zone company branch ♦ هلدینگ Holding companies ♦ شرکت مشارکت عمومی General partnership ♦ شرکت با مسئولیت محدود Limited liability company (LLC) ♦ شرکت سهامی خاص Private joint stock company (PRJSC) ♦ شعبه شرکت‌های محلی Local company branch ♦ شعبه شرکت‌های خارجی Foreign company branch ♦ شرکت غیر سهامی Sole establishment
  هلدینگ رونا گروپ شاخه بین الملل ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت در امارات می باشد. با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-86125784 با ما اسوده تجارت کنید